سوالات متداول

سوالات متداول

متاسفانه به دلیل نوسانات شدید ارزی، و تغییر قیمتهای سریع، ناچار به برداشتن موقتی قیمت محصولات از سایت هستیم.

سایت سگال نوین زیر مجموعه شرکت توسعه صنعت ارتباطات سگال نوین بوده که سال ها در زمینه تجهیزات مخابراتی فعالیت دارد، جهت مشاهده قسمتی از مجوزهای این شرکت به این لینک مراجعه نمایید.

پرداخت مبلغ خرید در سگال نوین به صورت انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) است.

بله ! جهت دریافت آدرس و ساعات کاری به صفحه  ارتباط با ما  مراجع فرمایید.

سفارش های شهرستان از طریق تی پاکس ،ایران پیام و کالارسان با توجه به درخواست مشتری و وجود شعبه باربری های مذکور در شهر مقصد به صورت پس کرایه ( هزینه حمل به عهده خریدار ) ارسال می شود. همچنین در تهرن ارسال با سرویس اسنپ صورت می‌پذیرد.

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

بله با تماس با شماره 02177620210 داخلی 1 واحد فروش(ساعات اداری)

واتس آپ:فقط و فقط ارسال پیام: 09228014057

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود از طریق واتس آپ(09228014057)و یا تکمیل فرم درخواست پیش فاکتور ثبت کنید.

پیگیری مرسوله از سوی مشتری با درج کد رهگیری بارنامه در سایت باربری امکانپذیر هست.